30 grudnia 2014

Blackmail

Hey skarby, nasza kochana Andrea jakiś czas temu wzięła się za pisanie kolejnego fanfika o Harry'm, zatytułowanego "Blackmail" :) !! Uzyskałam zgodę na tłumaczenie soooł.. Mam tu dla was zapowiedź. Aby zobaczyć trailer kliknijcie tutaj. Mam nadzieję, że książka przypadnie wam do gustu i spotkamy się na Wattpadzie! Xx

Chloe Reynolds.


Dziewczyna w internecie popełniła błąd, który wiecznie będzie ją prześladować oraz kosztować jej znajomych, rodzinę i wiele więcej. Nie wiedziała ona, że jedno zdjęcie może zmienić jej życie na zawsze...


Historia o młodej dziewczynie, która przed internetową kamerą popełniła jeden błąd by zabłysnąć przed jej widzem. Była naiwna by wierzyć, że facet przed kamerą dotrzyma słowa, lecz ona powoli zaczyna tracić do niego uczucia mówiąc mu,

-Myślę, że nie powinniśmy więcej rozmawiać.

On natychmiast odmawia zaprzestania kontaktowania się z nią i wykorzystuje zdjęcia przeciwko niej.

Podczas gdy Chloe jest we mgle psychicznego załamania nad tajemniczym mężczyzną, który powoli rujnuje jej życie, Harry wykazuje potrzebę pomocy jej i choć niewiele wie, zamierza pomóc Chloe znaleźć jej szantażystę.

Przyjaźń zostanie przerwana, miłość odkryta, a życie da nam lekcje. Dorastanie wcale nie jest tak zabawne jak brzmi.

Jeśli chcesz się przenieść aby poczytać

18 komentarzy:

  1. link do zwiastunu nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi działać, bo przed chwilą sprawdzałam.:/
    Może tobie nie działa, bo jesteś na urządzeniu mobilnym czy coś.
    Tak, czy tak tutaj ci jeszcze raz wysyłam link
    https://www.youtube.com/watch?v=fWHbaBE8Vy8

    OdpowiedzUsuń
  3. E, jednak to nie będzie tak ciekawe jak sexton house. Wiesz może, kiedy będzie coś nowego? Zaglądam tu niemal codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że już w poniedziałek :)
    Jeśli chcesz, to podaj mail'a, user z tt, bądź ask'a a a będę cię informować o kolejnych postach.
    Zdecydowanie "Blackmail" nie będzie wywoływać tych ciar na plecach co "The Sexton House", ale juest równie interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko, zaglądam tu bardzo często, więc nie musisz mnie informować. A przy okazji, na twoją pocztę wysłałam maila odnośnie szablonu - czy mogłabyś mi odpowiedzieć? ;)

      Usuń
  5. kiedy dodasz tłumaczenie jakieś?

    OdpowiedzUsuń
  6. zapomniałam odpisać też pod swoją notką więc piszę tu, że szablon otrzymasz, spokojnie ;) Nie zdążyłam go zrobić wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku, dzięki i przepraszam, że już tyle czasu nie pojawia się nic nowego, ale już niebawem, obiecuję.

      Usuń
  7. Robisz również szablony na zamówienie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak sie zastanawiam - 10 marca publikuje post i pytanie: czy mam nadal wykonywać twój szablon? Wiem, że minęło sporo czasu, ale byłam na urlopie, poza tym widzę, że od grudnia tutaj nic się nie pojawiło, więc mam wątpliwości. Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie ma już takiej potrzeby
      niedługo pojawi się post na ten temat

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To sie ciesze :) :* xd :***** ♥

      Usuń
    2. To sie bardzo ciesze ;)) :** mam nafzieje ze juz niedlugo bd next

      Usuń
  10. Czyzby brak weny??? Co dalej z blogiem? Pustki od dawna tutaj.. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak weny na szczęście mi nie doskwiera, ponieważ nie jest to opowiadanie mojego autorstwa. Przypominam, że jest to tłumaczenie :)

      Usuń